UBO Agency investeert in 'offline social' platform Amigos en gaat internationaal

UBO Agency investeert in 'offline social' platform Amigos en gaat internationaal

16-07-2024 (10:14) - Economisch

Amigos Social heeft een nieuwe investeerder aangetrokken: UBO Agency.

Het sociale netwerk Amigos wil het mensen makkelijker maken om in het echte leven af te spreken. 

Amigos heeft op dit moment 900.000 gebruikers in 8 landen. UBO Agency wil meer internationale bedrijfsgroei voor Amigos gaan realiseren, waaronder het opschalen van hun business-to-business verdienmodellen. Zij zullen het platform steunen op het gebied van marketing en sales en hebben ook in Amigos geïnvesteerd.

Meer fysieke ontmoetingen

Volgens UBO oprichter Frank Hartog is het een logische match. “Onze missie met UBO is ‘grow business together’. Dit doen wij door ondernemende mensen samen te brengen en hen te inspireren om elkaar te versterken. De ambitie van Amigos - om wereldwijd meer echte ontmoetingen mogelijk te maken - sluit hier goed bij aan. Nu de wereld steeds digitaler wordt, is er een stijgende vraag voor fysieke ontmoetingen en echt contact. Amigos is het eerste platform dat op deze trend inspeelt en wij geloven dat dit ook de toekomst heeft. Daarom willen wij mee investeren om Amigos tot een wereldwijd succes te maken.”

Samen met NL Groeit organiseert UBO jaarlijks NL Changemakers - een evenement voor en door ondernemers om hen te inspireren om anders en groter te denken en hiermee aan de slag te gaan. Ondernemers kunnen zich nu opgeven voor de editie van 2024 via www.nlchangemakers.nl.


Bureaus

Media

Marketing