Wonder Insights versterkt MarketReponse

25-02-2021 (13:30) - Economisch

De overname van het Amsterdamse boutique bureau Wonder Insights versterkt de positie van MarketReponse op multipldisciplinaire data en consultancy.
 
Wonder Insights is gespecialiseerd in kwalitatief onderzoek op basis van gedragswetenschap en beschikt over een innovatieve en creatieve toolkit voor strategieontwikkeling. Hiermee kan kwalitatief onderzoek bij MarketReponse verbeterd worden.
 
Belang van goed dataonderzoek
“Data worden alleen maar relevanter en waardevoller in een snel digitaliserende wereld. Vanwege de innovatieve kwalitatieve onderzoeksmethoden en -technieken kunnen wij onze plannen voor strategie en designinnovaties snel verder uitrollen. Andersom profiteren de klanten van Wonder Insights van de expertise van MarketResponse op het gebied van kwantitatief onderzoek en data en de combinaties van kwalitatief en kwantitatief”, zegt managing director Manon Holtkamp van MarketResponse.
 
Data-gedreven groei in Nederland
MarketResponse is al bijna veertig jaar een begrip op het gebied van marktonderzoek en is onderdeel van de UmbrellaBrand Group, een full-service platform voor data-gedreven groei in Nederland.

 


Bureaus

Media

Marketing