2 maart start Tour Velour
21-02-2013 (08:37) - Marketing
Velour, het Zweeds kledingmerk met flagshipstore in de negen straatjes in Amsterdam, start op 2 maart ‘Tour Velour’; een reeks evenementen geïnspireerd op het creatieve klimaat en de ‘lifestyle’ van Göteborg waar het merk in 2002 het licht zag. Zowel kunst, muziek, food als ook het outdoor leven komen aan bod tijdens de Tour.
Deze ontmoetingen wil Velour graag delen met haar vrienden en daar ligt precies het fundament voor Tour Velour. Het kledingmerk wil vrienden bij elkaar brengen met een keur aan interesses die Velour met hen deelt. Tijdens de reeks lifestyle events komen deze mensen en interesses samen.
Het is een samenwerking met SSBA Salon, een initiatief dat zich onder de vleugels van de Stadsschouwburg heeft ontwikkeld tot een veelzijdig platform voor eigentijdse kunst en cultuur. De samenwerking heeft geleid tot een expositie van de eigenzinnige illustrator Max Grünfeld.
Een selectie van illustraties, alsmede speciaal voor de Tour ontworpen werk, is vanaf zaterdag 2 maart t/m zondag 24 maart te zien in de Velour store, Huidentraat 14, Amsterdam.