250.000 Facebook-fans Lidl
16-05-2013 (08:41) - Marketing
Lidl Nederland heeft een nieuwe mijlpaal bereikt op Facebook. De supermarktketen kreeg er afgelopen week haar 250.000e fan bij. In september 2011 startte Lidl Nederland haar eigen Facebook-pagina. Sindsdien blijft het aantal fans toenemen. Vandaag de dag telt de pagina maar liefst 252.942 fans.
‘Steeds meer mensen weten de weg naar onze Facebook-pagina te vinden. Wij zien dit grote aantal fans als een blijk van waardering in onze producten en bedrijfsformule. Dagelijks worden we door onze fans overladen met positieve berichten. Dat waarderen wij enorm en we lezen alle berichten dan ook aandachtig. Met deze heerlijke traktatie willen wij onze fans bedanken voor alle tijd en aandacht die zij hierin steken. Wij vinden het fantastisch om te zien dat zoveel mensen zich zo enthousiast uitlaten over Lidl. Klanttevredenheid staat bij ons immers voorop’, aldus Séverine van Tuyll van Serooskerken, persvoorlichter van Lidl Nederland.