Achmea nieuwe partner Mission Olympic

29-04-2013 (08:27) - Marketing

Achmea is de nieuwe partner van Mission Olympic, een initiatief van NOC*NSF, de Koninklijke Vereniging voor Lichamelijke Opvoeding (KVLO) en Coca-Cola. De betrokkenheid van Achmea bij Mission Olympic is onderdeel van het sponsorschap dat Achmea voor vier jaar heeft afgesloten met NOC*NSF. 
 
Door de betrokkenheid van Achmea krijgt Mission Olympic extra mogelijkheden om niet alleen de landelijke finale, maar juist ook bij de regionale finales en selectiewedstrijden een volgende stap te maken. Ook de instroom van VMBO scholieren is een speerpunt in de verdere ontwikkeling van Mission Olympic.
 
Mission Olympic is de grootste schoolsportcompetitie voor en door scholen en leerlingen. Het doel van Mission Olympic is om jongeren tussen de 12 en 19 jaar binnen de schoolomgeving kennis te laten maken met diverse vormen van sport (twintig sportdisciplines) en het plezier van sporten met elkaar te laten beleven. 
 

 


Bureaus

Media

Economisch