AKO focust op hightraffic shopper

05-08-2014 (07:44) - Marketing

AKO is vernieuwd. De formule is aangescherpt en vanaf vandaag profileert AKO zich primair als de winkel van het moment. Om te beginnen met de nieuwe pay-off: Voor nu.
 
Na een pilot met nieuw geopende winkels, hebben nu alle honderd vestigingen van AKO een metamorfose ondergaan. Met de nieuwe huisstijl en signing willen de winkels de grootst mogelijke actualiteit en urgentie uitstralen.  Alles om te laten zien dat de hightrafficshopper hier optimaal wordt begrepen en bediend.
 
Met de aangescherpte positionering zit AKO bovenop de behoeftes van de hightraffic shopper, het type consument dat heel even rust zoekt in een haastige wereld. In alle communicatie wordt da nook gerefereerd aan behoeftes van het moment. 
 
Om de vernieuwing met heel Nederland te vieren zijn de Nu Of Nooit Weken van start gegaan, de eerste campagne van AKO in nieuwe stijl. Met kortingen op cadeauartikelen, wenskaarten en zoetwaren. En een niet te missen tijdschriftenactie met heel veel titels met gratis een tweede blad naar keuze (uit het actieaanbod).  
 

 


Bureaus

Media

Economisch