Boomerang en Pepper’s Ghost zetten AR-techniek in

04-02-2013 (08:37) - Marketing

Boomerang en Pepper's Ghost gaan een verregaande samenwerking aan door freecards te verrijken met Blippar; werelds beste augmented reality-techniek. 
 
Blippar herkent (live) beelden en logo's en legt daar een interactieve 2- of zelfs 3D-laag over. Door een keer hun smartphone op de freecard te richten, halen gebruikers de interactieve campagne naar zich toe.
 
Door gebruik te maken van het Boomerangplatform wil Pepper's Ghost Blippar letterlijk en figuurlijk op de kaart zetten. Omdat de techniek werkt zonder dat aanpassingen van het drukwerk zijn vereist, ziet Boomerang een mooie kans om de off- en online wereld nog dichter bij elkaar te brengen, op een manier die dichtbij het merk staat.
 
Beide partijen betreden gezamenlijk de markt op zoek naar adverteerders die de 'Blippable' kaarten willen gebruiken om hun producten een nieuwe, toegevoegde waarde te geven.
 

 


Bureaus

Media

Economisch