CMOtalk en Embassy of Dutch Creativity bundelen krachten in Cannes
31-03-2022 (14:46) - Marketing
Tijdens de komende editie van de Embassy of Dutch Creativity organiseert CMOtalk een inhoudelijk programma gericht op topmarketeers en CMO’s. Doel van de Cannes CMO Experience Masterclass is om deelnemers te prikkelen met een sterk inhoudelijk programma en kennis te maken met nationale en wereldwijde top CMO’s. De masterclass biedt verrassende sprekers, interessante keynotes en entertainment. Het international reclamefestival vindt na twee jaar wederom plaats in Cannes van maandag 20 tot en met vrijdag 24 juni 2022.
De ambitie van de Embassy of Dutch Creativity en CMOtalk is om Nederlandse creatieve industrie en topmarketeers samen te brengen en internationaal te promoten, daarom is besloten de samenwerking met CMOtalk aan te gaan. Initiatiefnemer van de Embassy of Dutch Creativity, Kyra Roest: "De samenwerking met een platform als CMOtalk past naadloos bij de ambitie van onze handelsmissie, want als er één netwerk relevant is voor CMO’s dan is het CMOtalk wel. We zijn heel blij om hierin als Embassy of Dutch Creativity samen met CMOtalk op te trekken."
Sprekers
De eerste sprekers van de Cannes CMO Experience Masterclass zijn inmiddels bekend: consumentenpsycholoog Dr. Cathrine Boyd, Arjan Dijk, CMO van Booking.com en Raja Rajamannar, CMO van Mastercard. Cathrine Boyd is verbonden aan de Anglia Ruskin University en richt zich onder andere op de rol van aanraking bij productervaring, multisensorische perceptie, consumentenbeslissingen en esthetische waarneming. Arjan Dijk is CMO van Booking.com. Booking.com is een van de grootste succesverhalen van internet en een schoolvoorbeeld van digitale innovatie. In de huidige fase van de ontwikkeling van het merk leidt Arjan het proces om de data-driven marketinginspanningen van het merk te verrijken met een extra laag van inclusieve en meer emotionele storytelling. Raja Rajamannar is bekend van de Wall Street Journal bestseller 'Quantum Marketing'. Hij zal tijdens zijn keynote stilstaan bij multisensory branding en de CMO’s deelgenoot maken hoe de exponentiële snelheid van nieuwe technologieën marketing voorgoed verandert.
Deelname exclusief voor CMOs
De Cannes CMO Experience Masterclass is alleen toegankelijk voor senior marketing executives met relevante ervaring op het gebied van marketing, communicatie en creativiteit. CMOtalk-leden betalen € 2.250,- overige deelnemers betalen € 2.950,-.
Het ticket is inclusief een enkele reis en eerste klas TGV-treinkaartje naar Cannes, met tussenstop in Parijs. Bovendien zijn alle maaltijden, vervoer tijdens de masterclasses en bijeenkomsten inbegrepen in de ticketprijs. Hotelverblijf en terugreis dienen de deelnemers zelf te regelen en te bekostigen. Deelnemers krijgen tijdens het festival onbeperkt toegang tot de Embassy-locatie aan de Boulevard de la Croisette in Cannes.