FEBO lokt installatiemonteurs met geurhanger van een broodje bal

26-06-2023 (13:18) - Marketing

Henk & Fred, magazine voor de installatietechniek, en fastfoodketen FEBO kondigen een opmerkelijke samenwerking aan. Ze introduceren de Henk & Fred x FEBO geurhanger die de geur van een broodje bal verspreid.

De samenwerking heeft als doel installatiemonteurs in heel Nederland uit te nodigen voor het Henk & Fred event dat in september dit jaar plaatsvindt. FEBO sluit zich aan omdat (installatie)monteurs een belangrijke doelgroep voor de fastfoodketen zijn.

Jaar lang gratis broodje bal

De Henk & Fred x FEBO geurhanger wordt gratis bijgesloten bij het Henk & Fred magazine en is verkrijgbaar bij FEBO-vestigingen bij aankoop van een broodje bal. FEBO sponsort ook de hoofdprijs van een winactie tijdens het Henk & Fred Event: een jaar lang gratis broodje bal.

Tosti Creative heeft deze actie ontwikkeld. Oprichter Roby Hormis van Tosti Creative verklaart: "Elke keer als we starten met onze doelgroeponderzoek en interviews weten we dat we verrast gaan worden. Maar dat het creatieve antwoord voor het bereiken van de doelgroep in het frituurvet van FEBO lag, zagen we écht niet aankomen."
 


Bureaus

Media

Economisch