Genomineerden Versmarketeer van het Jaar

08-04-2013 (08:15) - Marketing

De verkiezing van Versmarketeer van het Jaar tijdens het VersEvent 2013 staat voor de deur. Een jury van tien marketingspecialisten selecteerde de negen genomineerden. Wie wordt de gepassioneerde en innovatieve opvolger van Harm-Jan van Dijk, initiatiefnemer Landmarkt en winnaar van 2012?
 
Versmarketeer van het Jaar is de verkiezing van de beste marketingspecialist van versproducten in vlees, vis, zuivel, AGF, sierteelt, brood en ijs. Wie vervulde een voortrekkersrol op het gebied van versmarketing? Tijdens het VersEvent 2013 krijgen negen genomineerden een podium om hun verhaal te vertellen. Vers is een overwegend merkloze productcategorie, waardoor het marketingspel meestal heel anders gespeeld moet worden. 
 
Dit jaar koos de jury onder leiding van Vincent Deenen (Nima-Food & Agri en Grodan) negen genomineerden uit zestig kandidaten. De Versmarketeer van het Jaar 2013 staat op deze lijst:
 
•        Jaap Korteweg, directeur De Vegetarische Slager

•         Maaike de Reuver en Charlotte van Leeuwen, oprichters We Canteen

•         Jan Klerken, directeur Scelta Mushrooms

•         Caroline van der Lande en Nikki Wiesman, oprichters De Buurtboer

•         Mathijs Visser, mede-eigenaar Streekbox

•         Nick Visser, commercieel directeur DGS Group

•         Rob Kusters, national account manager melkveehouderij en zuivelbedrijf Den Eelder

•         Gerco Mast, marketing manager Purple Pride

•         Frenkel Denie, marketing director branded FrieslandCampina 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch