Gezocht: de beste online folder

29-08-2014 (07:48) - Marketing

Vanaf 1 september kan iedereen die online reclamefolders leest, stemmen op zijn of haar favoriete online folder. De lezers kunnen een aantal stellingen beoordelen door middel van een rapportcijfer. 
 
De stellingen gaan onder andere over de aanbiedingen die in de folder staan en facetten rondom de leesbaarheid online. De online folder krijgt door haar populariteit meer aandacht bij retailers.
 
In het recentelijk verschenen NOM Folder Monitor rapport staan dit jaar voor het eerst resultaten over de online folder, naast die van de papieren variant. Daarin staat onder andere dat 29% van de Nederlandse bevolking online folders leest; 2,9 miljoen mensen wekelijks een verzamelwebsite bezoeken en 1,6 miljoen mensen wekelijks een reclamefolder app gebruiken. 
 

De hele maand september kan gestemd worden. De online reclamefolder met het hoogste gemiddelde rapportcijfer wint. Een tweede winnaar wordt de folder die het meest gelezen wordt op het Reclamefolder.nl platform. Medio oktober zijn de winnaars bekend. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch