Golf in het donker met Warsteiner

27-06-2014 (07:55) - Marketing

Pas geleden vond in het Amsterdamse Bos een golfevent plaats in de aanloop naar het KLM Open dat dit jaar wordt georganiseerd van 11 tot 14 september. Warsteiner, ‘official sponsor’ van het KLM Open, is de initiatiefnemer van dit event dat georganiseerd werd onder de naam Warsteiner Nightgolf Challenge.
 
Het Duitse premium biermerk transformeerde het Amsterdamse Bos tot een golfbaan met een speciaal voor de gelegenheid ontworpen ‘ par-3 course’. LED-verlichting en opvallende ‘glow-in-the-dark’-golfballen gidsten de spelers langs de golfbaan in een uitzonderlijke setting die was opgebouwd uit tijdelijke tee-boxen en ‘greens’. 
 

Terwijl de zon onderging, werd de afslag gegeven om 23:00, om 02.00 te eindigen met de laatste bal die de hole vond. Naast verschillende afgevaardigden van diverse golfverenigingen nam er ook een gevarieerde selectie aan ex-topsporters en BN’ers deel, waaronder Gerald Sibon (oud-voetballer), Take Takema (oud-hockeyer), Hidde van Warmerdam (presentator), Frist Barend, Barbara Barend  en Richard Witschge (oud-voetballer). 


Bureaus

Media

Economisch