Gouden Van Dobben Award uitgereikt
12-02-2013 (00:00) - Marketing
Snackproducent Royaan (Van Dobben en Kwekkeboom) wil cafetariahouders helpen hun rendement te vergroten. Horecaondernemingen, en cafetaria’s in het bijzonder, staan in de huidige markt zwaar onder druk. In 2012 realiseerde slechts 1 op de 10 cafetariahouders groei en gemiddeld liep de omzet met 4% terug ten opzichte van 2010. Daarmee zijn cafetaria’s een van de hardste dalers binnen het horecasegment.
Van Dobben startte om deze reden een rendementsprogramma om haar afnemers te helpen hun onderneming beter te laten renderen. Onderdeel van dit programma is de Gouden Van Dobben Award die afgelopen week werd uitgereikt aan een Gelderse snackbar.
Met meer dan 65 jaar ervaring en liefde voor het vak weet Van Dobben als geen ander hoe je het beste rendement kunt behalen en deze kennis wil zij graag delen met haar afnemers. Binnen het rendementsprogramma organiseerde Van Dobben in aanloop naar de jaarlijkse Horecava een grote winactie voor cafetariahouders en horecaondernemers die de croquetten en bitterballen van het merk Van Dobben verkopen. Deelnemers hoefden alleen in een korte toelichting aan te geven waarom hun onderneming een restyling verdiende.