Health Food Wall en LIVEKINDLY Collective slaan handen ineen

19-05-2022 (09:46) - Marketing

Denk je aan de out-of-home voedingsmarkt en een snelle maaltijd of snack buitenshuis, dan komen er misschien vooral fastfoodketens, snackluiken en traditionele vending machines in je op. Sinds 2018 biedt Anouk Snelders met de Health Food Wall de oplossing: met de slimme fridges voor openbare ruimtes kan er 24/7 gemakkelijk gekozen worden voor de betere ready-to-eat optie; gezonder, vers en duurzaam. Health Food Wall slaat nu de handen ineen met plantaardige multinational LIVEKINDLY Collective, waarmee het nieuwe assortiment maaltijden bevat met de plant-based producten van Oumph! en LikeMeat.

Met maaltijden uit eigen keuken heeft de consument op locaties waar een Health Food Wall is gevestigd, 24/7 de optie om te gaan voor een van de ready-to-eat maaltijden, snacks en sapjes. Aan de lijst van partners wordt nu LIVEKINDLY Collective toegevoegd, een collectief van plantaardige voedingsmerken. In het nieuwe assortiment dat sinds kort verkrijgbaar is in de fridges van Health Food Wall, zijn maaltijden met de plantaardige producten van Oumph! en LikeMeat te vinden. Oumph! voor gerechten met net dat beetje extra – dat beetje 'Oumph!', en LikeMeat voor de easy meat swap met plantaardige varianten van vleesfavorieten. Denk bij Oumph! aan een Shoarma Bowl en Pita Spiced Kebab en bij LikeMeat aan een Moroccan Chicken Sandwich, Yakitori Bowl en Grilled Chicken Wrap.
 

Vegan movement

"Wij zijn altijd op zoek naar leveranciers die de beste kwaliteit plantaardige voeding bieden en eenzelfde missie nastreven als wij, om van gezond en plantaardig een makkelijkere keuze te maken. In LIVEKINDLY Collective hebben we een partner gevonden. Niet alleen zijn de producten van de merken Oumph! en LikeMeat heel lekker en divers, het bedrijf is echt een platform voor de vegan movement. Daar zit een oprecht verhaal achter. Aan zo’n bedrijf verbinden wij ons graag", aldus Anouk Snelders, founder van Health Food Wall.

Consumenten kunnen alle opties en bijbehorende ingrediënten en voedingswaardes bekijken voordat zij een keuze maken. 

Bureaus

Media

Economisch