Hero wil nog eerlijker produceren

29-03-2013 (08:21) - Marketing

De duidelijk merkbare frustratie van consumenten over verborgen gebreken in voedingsproducten is voor Hero de aanleiding om een eerlijke weg in te slaan. Het eerste bewijs wordt geleverd door nieuw ontwikkelde producten van puur fruit zonder onnodige smaak-, kleur- en geurstoffen. 
 
Deze maand introduceert het fruitmerk ‘Hero Fruitsap; vers uit de vriezer’ en het verantwoorde fruitijsje ‘Hero Bevroren Fruit op een stokje’ met minimaal 89% fruit. Door puur fruit(sap) direct in te vriezen, blijven de natuurlijke smaken en de voedingswaarden intact. 
 
Een ander nieuw ontwikkeld product is ‘Hero Kokoswater’. Kokoswater bevat kalium wat zorgt voor een natuurlijke dorstlessende werking. In ‘Hero Kokoswater’ zit een frisfruitige sap van witte druif en limoen of ananas. Alle nieuwe producten van Hero zijn gemaakt van puur fruit zonder onnodige toevoegingen. 
 

 


Bureaus

Media

Economisch