Hyundai en Van Gogh Museum zetten partnership voort

02-03-2023 (15:22) - Marketing

Vanuit een gedeelde passie voor kunst, natuur en design gaan autofabrikant Hyundai en het Van Gogh Museum het achtste jaar van hun partnership in met de inzet van twee elektrische auto’s gehuld in details van meesterwerken van Van Gogh.

Door op een duurzame manier de kunst en het verhaal van Vincent van Gogh naar mensen toe te brengen, draagt Hyundai bij aan de toegankelijkheid van het museum dat dit jaar zijn vijftigjarig bestaan viert.

Emilie Gordenker, algemeen directeur van het Van Gogh Museum: ‘Je verjaardag vier je natuurlijk samen met trouwe vrienden. We zijn ontzettend blij dat we ook in ons jubileumjaar op de steun van Hyundai kunnen rekenen. We trekken met de gewrapte elektrische auto’s van Hyundai het land in om onze verjaardag geheel in stijl te vieren.’

Bijschrift: JP Lee, president en CEO van Hyundai Motor Nederland en Emilie Gordenker, algemeen directeur van het Van Gogh Museum bij de Hyundai IONIQ 5 gewrapt met het iconische werk Amandelbloesem (1890) van Vincent van Gogh. Foto: Jelle Draper.


Bureaus

Media

Economisch