Jumbo sponsort 24Kitchen

22-01-2013 (08:36) - Marketing

Jumbo Supermarkten start een exclusieve samenwerking met de grootste digitale televisiezender en foodlifestyleplatform 24Kitchen. Vanaf maandag 4 februari kookt Meesterkok Rudolph van Veen in een tweetal programma’s met producten van Jumbo. 
 
In ‘De Makkelijke Maaltijd’ komen lekkere, gezonde en toegankelijke recepten aan de orde. In ‘Rudolph’s Bakery’ laat Rudolph zien dat de kunst van het bakken voor iedereen haalbaar is.
 
‘Jumbo is een familiebedrijf dat veel waarde hecht aan gezond en lekker eten voor de laagst mogelijke prijs. Dit sluit naadloos aan op het doel van 24Kitchen, namelijk het geven van betrouwbare voorlichting over gezond eten, kopen, koken en bereiden. De samenwerking zal onze klanten bovendien inspireren om hun keuze te maken uit ons diepe en brede assortiment’, legt Colette Cloosterman-van Eerd, directeur Formule en Marketing bij Jumbo Supermarkten uit.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch