Label maakt Jumbo Foodmarkt Magazine
28-03-2013 (08:23) - Marketing
Gisteren opende in Breda de grootste Jumbo van Nederland: Jumbo Foodmarkt. Een vernieuwend concept in supermarktwereld, Jumbo Foodmarkt is een mix tussen supermarkt en restaurant. Tegelijkertijd wordt Jumbo Foodmarkt magazine gelanceerd. Een inspirerend magazine met een eigentijdse uitstraling die perfect aansluit op het gevoel dat je krijgt wanneer je Jumbo Foodmarkt bezoekt.
Label is verantwoordelijk voor concept en realisatie van Jumbo Foodmarkt magazine. Freelance art director Diewertje van Wering ontwikkelde in opdracht van Label de vorm.
Willem Vierdag, directeur Label: ‘het magazine straalt authenticiteit uit. Dit sluit perfect aan op de formule van Jumbo Foodmarkt en is totaal verweven in het concept. Zo zijn de gerechten in het magazine ontwikkeld door de eigen koks. Ze zijn toegankelijk gefotografeerd, met een restje op een lepel, een hap eruit of een kruimel naast het bord. Er is ook aandacht voor de herkomst van ingrediënten, zoals het lamsvlees van Jumbo Foodmarkt en de asperges. Het is een toegankelijk en eerlijk magazine geworden.’
