Label realiseert retailmarketingblad Em.
06-08-2014 (07:54) - Marketing
De eerste uitgave van het magazine Em. Is van de drukpers gerold. Het nieuwe magazine vervangt voorganger Puur. Concept en realisatie van Em. zijn in handen van Label.
Het blad van Koninklijke Drukkerij Em. de Jong legt een focus op retailmarketing, met name huis-aan-huisreclame en instore promotion. Het biedt klanten inhoud waar ze echt wat aan hebben: interviews met CEO’s of marketingmanagers van retailorganisaties, innovaties, adviezen van deskundigen. De uitstraling is ingetogen, maar kwalitatief en creatief hoogwaardig.
Label is verantwoordelijk voor het concept en realisatie van het magazine Em., dat uiteraard gedrukt wordt door drukkerij Em. de Jong zelf.
Willem Vierdag, directeur van Label: ‘Met dit magazine zet Em. de Jong zich sterker op de kaart als professionele drukkerij en partner in retailmarketing. De stans in de cover, het gebruik van diverse papiersoorten en natuurlijk de drukkwaliteit leggen ‘non-verbaal’ nadruk op de technische kunde van de drukkerij. Lezers worden inhoudelijk geïnformeerd, de diensten en producten van de drukkerij worden niet of slechts zijdelings vermeld.’