Leonardo Hotels geeft verrassende draai aan alle meetings en events in Benelux

08-03-2023 (11:39) - Marketing

De wereld van zakelijke events en vergaderingen is volop in beweging, met meer mogelijkheden om hybride te werken en online meetings plaats te laten vinden. Leonardo Hotels lanceert het eventconcept 'Now We're Talking' als reactie op deze beweging.

Het nieuwe concept van Leonardo Hotels zal worden toegepast worden op alle events binnen de Benelux. De lancering volgt op de rebranding van Apollo Hotels naar Leonardo Hotels in 2022. 

Spark for conversation

Het voornaamste doel van 'Now We're Talking' is het creëren van een 'spark for conversation', door middel van 'conversation starters' om het gesprek aan het begin van een meeting of event op gang te brengen met break & play elementen zoals bordspelletjes, een potje tafeltennis of yogasessie tijdens een 'break'. Ook door middel van compliment cards en live cooking elementen wil Leonardo Hotels een extra stap zetten. Met persoonlijke begeleiding en aan de hand van de vier kernwaarden van het ‘Now we’re Talking’-concept (connecting, fun, surprising en genuine) wordt er invulling gegeven aan een meeting of event naar de wensen van de opdrachtgever.

Corporate maar verrassend

Alexander Kluit, Managing Director Leonardo Hotels Benelux: “Meetings en events hebben vaak een corporate karakter, maar wij zijn van mening dat ze niet 'saai' hoeven te zijn. Wij vinden dat meetings en events verbindend, leuk, verrassend en oprecht moeten zijn. Met het nieuwe concept 'Now We're Talking' willen we naast de perfecte uitvoering van vergaderingen en events, inclusief de juiste vergadertools, ook ervaringen creëren die leiden tot inspirerende en onverwachte gesprekken en verrassende ontspanningselementen.” De hotelketen staat van 7 t/m 9 maart op ITB in Berlijn en op 9 maart 2023 op EventSummit, vakbeurs voor event professionals in de Jaarbeurs Utrecht, waar kennis gemaakt kan worden met het nieuwe concept. 


Bureaus

Media

Economisch