Lidl en Jan Linders maakten beste folders

23-05-2014 (08:08) - Marketing

Gistermiddag zijn tijdens de Nationale Dag van de Brievenbusreclame de winnaars van de tweede editie van de Beste Folder Awards in de categorie Nationaal (food en non-food) en Regionaal (food en non-food) bekend gemaakt. 
 
In de categorie Nationaal gingen de Beste Folder Awards 2014 naar Jan Linders (food) en Lidl (non-food). In de categorie Regionaal ging de winst dit jaar naar Klein (non-food) en Bufkes (food). De overall winnaar van Nationaal is Jan Linders en de overall winnaar van Regionaal is Klein.
 

Ruim 60.000 consumenten hebben de afgelopen weken gestemd op hun favoriete huis-aan-huis folder. Via een site konden consumenten de ingezonden folders, zowel nationaal als regionaal, beoordelen op acht aspecten, zoals leukste producten, scherpste aanbiedingen, overzichtelijkheid en aantrekkelijkheid van de folder. De mensen konden kiezen uit 90 nationale folders en 19 regionale folders. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch