‘Made in Arnhem’ profileert modestad
14-05-2014 (00:00) - Marketing
De nieuwe Made in Arnhem campagne 'Arnhem krijgt je plat' is van start gegaan. Het motto verwijst naar de shoppende bezoekster, die na een dagje shoppen in het Arnhemse modekwartier met volle tassen uitgeput op haar Arnhemse (hotel)bed valt.
Tijdens de campagne wordt er op Facebook een like & win-actie uitgezet, waarmee de modebewuste vrouw in de Nacht van de Mode op 14 juni een overnachting in het Arnhemse Modehotel Modez! kan winnen. Qua timing sluit de campagne aan bij het Fashion Festival Arnhem, dat in juni voor het eerst plaatsvindt.
Arnhem heeft zich met de modeopleiding van ArtEZ, het Modekwartier in de wijk Klarendal en niet te vergeten een groot aantal bekende mode-ontwerpers ontwikkeld tot een modecentrum met nationale en zelfs internationale allure.
De campagne ‘Arnhem krijgt je plat’ richt zich met name op de Randstad en wordt zowel outdoor, in printmedia als online ingezet. De campagne start met een abri-campagne in het film- en cultuurnetwerk in de Randstad. In Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht hangen op 320 plekken affiches. De online activiteiten bestaan uit een Facebook en Twitter campagne via Uit in Arnhem en een aantal andere kanalen. Op 24 mei verschijnt een glossy Gelderland Special als bijlage bij De Telegraaf en VROUW, die ook via verblijfsaccommodaties verspreid wordt.