Maison de Bonneterie gaat online

02-05-2013 (08:37) - Marketing

Achter de schermen heeft warenhuis Maison de Bonneterie aan een nieuwe missie met bijpassende uitstraling gewerkt. Het resultaat is nu voor iedereen zichtbaar. Bij de nieuwe strategie hoort een nieuwe huisstijl en een halfjaarlijks magazine: Édition. In het najaar lanceert Maison de Bonneterie haar ‘derde’ filiaal, de webshop.
 
De websitesite is nu interactiever, waardoor het voor de klant eenvoudiger is meer informatie te vinden over Maison de Bonneterie of een van haar merken. De product –en modefotografie zet een herkenbare stijl neer, die de klant niet alleen informeert, maar vooral moet inspireren. 
 
De foto’s die Maison de Bonneterie ieder half jaar van de collecties maakt, zijn tevens te bewonderen in het huismagazine Édition. Het ruim 60 pagina’s tellende tijdschrift komt twee keer per jaar uit en is gratis verkrijgbaar in de winkels. Wie geen fysieke kopie kan bemachtigen, kan Édition online lezen.
 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch