Marketing in crisistijd

17-06-2013 (08:25) - Marketing

Canon organiseert in samenwerking met het Platform Innovatie in Marketing (PIM) op 25 juni het seminar ‘Innovatieve B2B marketing in crisistijd’. 
 
Op het Canon hoofdkantoor in Den Bosch presenteert TNS Nipo de resultaten uit het Business Buyer onderzoek 2013. Daarnaast delen gerenommeerde bedrijven als KLM en Deloitte hun ervaringen en innovaties op het gebied van B2B marketing.
 
De verschillende sprekers van het programma geven een beeld van de huidige ontwikkelingen in B2B Marketing. Dirk van Gestel van E.ON trapt af met het onderwerp klantbehoud: hoe kunnen bedrijven ervoor zorgen dat klanten blijven, zonder steeds een prijsdiscussie aan te gaan? 
 

Verder vertelt Reg van Steen van TNS Nipo over het belang van inzicht in het gedrag van zakelijke inkopers, waar zij een studie naar uitgezet hebben: Business Buyes Insights 2013. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch