McDonald's 'happy partner' van Het Foute Uur bij Qmusic

27-06-2023 (11:32) - Marketing

Qmusic, McDonald’s en OMD hebben de handen ineengeslagen voor een happy partnership. De Branded Content afdeling van mediabureau OMD heeft beide merken samengebracht gezien de logische fit in DNA: de gezamenlijke passie voor het creëren en vieren van spontane geluksmomenten op ieder moment van de dag.

Dit heeft geresulteerd in een campagne op Qmusic met een laagdrempelig mechanisme waarbij de kracht zit in de eenvoud en de match in merkbelofte.

De samenwerking is begin juni afgetrapt met de zenderbrede actie 'Celebrate Good Times', waarbij luisteraars van Qmusic werd gevraagd hun geluksmomentjes te delen: de zon die naar binnen schijnt, alle stoplichten die vanochtend op groen sprongen of leuke plannen voor het weekend.

Deze actie is nu iedere dag te horen in het Foute Uur, van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 – 11:00 uur en vrijdag t/m zaterdag tussen 18:00 – 19:00 uur. De luisteraars die in de uitzending te horen zijn, mogen hun geluksmoment samen met drie andere vrienden gaan vieren bij een McDonald’s restaurant naar keuze.

 


Bureaus

Media

Economisch