Mexx opent conceptstore in Utrecht

16-05-2022 (11:36) - Marketing

Mexx opent de deuren van haar nieuwe conceptstore. De nieuwe vestiging bevindt zich in één van Nederlands drukbezochtste winkelcentra, Hoog Catharijne in het hart van Utrecht. 
 
Mexx brengt een nieuw retail concept waarbij de wereld van online en offline worden verenigd. Nathalie Gadeyne, Marketing / Art Director Mexx: “Er is duidelijk behoefte aan een winkel waarbij de complete collectie in een authentieke Mexx omgeving wordt getoond. Deze fysieke winkel biedt ons de mogelijkheid om persoonlijke momenten met consumenten te creëren en bij te dragen aan een ultieme winkelbeleving.” Er is niet voor niets gekozen om de nieuwe conceptstore in Utrecht te openen. “De centrale ligging van de stad maakt de winkel goed bereikbaar voor heel Nederland.”
 

Toekomst & Media

Met de centraal gelegen vestiging wil Mexx de fysieke beleving van winkelen naar een hoog niveau brengen waarbij merkbeleving en service hand in hand gaan. Gadeyne: “Als er nog een andere mooie locatie op ons pad komt die bij het merk past, staan we uiteraard open voor nieuwe mogelijkheden om nóg meer consumenten te bereiken.” 
 
Dit voorjaar wordt niet alleen de winkel feestelijk geopend, maar er staat ook een mediacampagne gepland met een eigen TV commercial, een samenwerking met Koffietijd en printcampagnes in Libelle en Linda Magazine.

 


Bureaus

Media

Economisch