Moss kiest voor Marcommit om naamsbekendheid te vergroten

20-06-2023 (11:56) - Marketing

Moss, financieel managementplatform voor uitgavenbeheer, gaat samenwerken met PR- en contentmarketingbureau Marcommit voor het uitbouwen van de naamsbekendheid.

Moss koos onder andere voor Marcommit wegens diens expertise op het gebied van finance. Marcommit bedient diverse fintech-organisaties en is daarom de uitgelezen partij om het onderwerp uitgavenbeheer onder de aandacht te brengen, een ander belangrijk doel van de samenwerking.

Mooie successen

David Soos, General Manager bij Moss Nederland: “We verheugen ons op de samenwerking met Marcommit, zodat we de Nederlandse markt nog beter kennis kunnen laten maken met het topic uitgavenbeheer en onze naamsbekendheid verder kunnen vergroten. We zijn ervan overtuigd dat Marcommit hiervoor de juiste partner is gezien hun jarenlange PR-ervaring, het grote netwerk aan journalisten en de creativiteit en proactiviteit die we nu al gezien hebben. Dat geeft ons alle vertrouwen dat we het komende jaar samen mooie successen gaan behalen.”

Delen met zakelijk Nederland

Endie van Laar, Managing Director bij Marcommit: “We zijn trots dat we onze kennis van finance en PR mogen inzetten voor Moss. Het is een organisatie met een vooruitstrevend product dat uitgavenbeheer niet alleen makkelijker maakt voor finance professionals, maar ook voor de rest van de organisatie. De wensen van de klant staan bij Moss voorop, en dat is bij Marcommit net zo. De eerste resultaten zien er veelbelovend uit en we kunnen niet wachten om Moss’ expertise met zakelijk Nederland te delen.” 


Bureaus

Media

Economisch