Nieuwe brandidentiteit Eliza was here omvat ook geur en geluid

07-11-2022 (10:19) - Marketing

Eliza was here heeft haar merkidentiteit  opgefrist en breidt het reisaanbod uit. De reisorganisatie staat bekend om het aanbieden van vakanties weg van de massa en het opgefriste merk, dat onder andere bestaat uit nieuwe branding, een geur en een geluid, sluiten hier op aan.

“Het concept sluit aan bij onze strategische visie als toonaangevende digitale vakantie expert en speelt in op de wensen van de vakantieganger van nu. We willen de vraag naar bijzondere vakanties genereren en een inspirator zijn. Eliza laat je zien waarvan je niet wist dat je ernaar op zoek bent. Een inspirerende merkpositionering én ervaring zijn hierin belangrijk”, aldus Tim van den Bergh, Director Eliza was here.

Merk prikkelt letterlijk de zintuigen

Om meer zintuigen te prikkelen met de nieuwe merkidentiteit breidt Eliza was here haar branding uit met een eigen geur en geluid. Zo werkte Eliza was here samen met Tambr om een eigen sonische branding te creëren: een eigen geluid op basis van algoritme en AI, om te zorgen voor herkenbare muziek en dat je meteen in vakantiesfeer brengt.

Daarnaast ontwikkelde de reisorganisatie in samenwerking met iScent een eigen Eliza vakantiegeur, gebaseerd op natuurlijke elementen van de bestemmingen. Geur roept emoties op en is voor veel mensen gekoppeld aan een herinnering. De Eliza-geur zal te ruiken zijn in 200 accommodaties en wordt aangeboden aan klanten aan het eind van hun vakantie, zodat zij ook thuis kunnen terugdenken aan hun vakantie met Eliza was here.

 


Bureaus

Media

Economisch