Nieuwe identiteit Yummygums
03-11-2021 (08:38) - Marketing
Yummygums heeft een nieuwe identiteit. Digital branding agency Born05 is het verantwoordelijke bureau achter de nieuwe merkstrategie en identiteit.
.Yummygums is sinds 2017 het eerste vitamine gummie merk in Nederland. Het merk wil aansluitend op de internationale groeiplannen hun positionering en herkenbaarheid versterken, waarvoor Born05 in de arm is genomen. Deze samenwerking heeft onder andere geresulteerd in de nieuwe merkstrategie en een nieuwe, visuele identiteit. De uitwerking hiervan is vanaf vandaag te vinden op alle digitale kanalen van Yummygums en deze week door heel Amsterdam met de bijbehorende OOH-campagne. Op termijn wordt de nieuwe identiteit ook doorvertaald naar de verpakkingen.
Ruben Bailan – Co founder Yummigums: “Onze internationale ambities vragen om een versterking van zowel onze positionering als de herkenbaarheid binnen de markt. Born05 heeft ons geholpen bij het neerzetten van een nieuwe merkstrategie en visuele identiteit. Ons merk is nu toekomstbestendig en we klaar zijn om verder door te groeien.”