Salesrecruiters wordt onderdeel van Home of Recruitment

26-04-2022 (12:57) - Marketing

Salesrecruiters, het grootste sales recruitment bureau van Nederland, wordt op 25 april van haar vijftiende levensjaar onderdeel van het nieuw opgerichte Home of Recruitment. Het is een ontwikkeling vanuit de eigen organisatie. Volgens Caroline Schoenmakers, Chief Home Officer (CHO) en mede-eigenares van Salesrecruiters, heeft dat alles te maken met de verbreding van de activiteiten van het bedrijf, dat 5 keer op rij de prestigieuze FD Gazellen Award won en door LinkedIn werd uitgeroepen tot een van de drie beste werving- en selectiebureaus van Nederland.
 
Schoenmakers: "De afgelopen jaren hebben duizenden mensen via ons een passende nieuwe job gevonden, bijna altijd bij één van de bedrijven waar we al een jarenlange, loyale relatie mee hebben. Steeds vaker kregen we de vraag of we naast goeie salesmensen ook konden helpen met andere commerciële vakgebieden zoals bijvoorbeeld marketing professionals. Dat lukte ons opmerkelijk goed, en om nog beter aan deze groeiende vraag te kunnen voldoen, besloten we onze missie wat te verbreden met de oprichting van Marketingrecruiters. Samen maken ze nu onderdeel uit van Home of Recruitment en daar zullen de komende jaren nog een aantal nieuwe functiegerichte labels bij gaan komen. Ook internationalisering staat op de planning"
 

Mensen die bergen verzetten

"De reden dat we de afgelopen jaren zo snel gegroeid zijn ligt denk ik in onze andere visie op het vak. In die visie zijn mensen met grote kwaliteiten de belangrijkste asset waarmee een organisatie kan groeien. Te vaak wordt gekeken naar recruitment voor het ‘vullen van gaten", het kwantitatief op pijl brengen van de capaciteit als die om wat voor reden niet ingevuld is. Wij recruiten geen mensen die gaten moeten opvullen; wij zoeken mensen die bergen kunnen verzetten. Die iets brengen dat de organisatie nog niet had. Kennis, ervaring, energie; alles dat onze klanten om te kunnen accelereren. En dat doen we op drie manieren anders dan onze collega’s.
 

Bureaus

Media

Economisch