Samenwerking Nutricia en Woezel & Pip

12-04-2013 (08:22) - Marketing

Nutricia gaat een driejarige samenwerking aan met het kindermerk Woezel & Pip. Samen slaan zij de handen ineen om ouders/verzorgers handvatten te geven om groente op speelse wijze ‘leuk en aantrekkelijk’ te maken voor hun kinderen. De samenwerking is in het leven geroepen nadat uit recent onderzoek van Nutricia onder 1-3 jarigen bleek dat 70% van de deelnemende peuters niet voldoende groente eet.
 

Als onderdeel van de samenwerking zullen Woezel & Pip drie jaar lang zij aan zij staan op de Olvarit groente- en fruit peuterproducten. De campagne bestaat uit verschillende elementen, waaronder een website met recepten en speelse ‘groente ideeën en activiteiten’ voor ouders. Voor kinderdagverblijven is er een uitgebreid educatief pakket in ontwikkeling om zo het plezier voor groente niet alleen thuis aan de kinderen mee te geven, maar ook op het kinderdagverblijf. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch