TDE en Triple Double sportmarketing achter alle sponsoracties rond NN Marathon Rotterdam
08-04-2022 (10:20) - Marketing
Tijdens de Marathon Sport Expo van de NN Marathon Rotterdam kan iedereen een handtekening bemachtigen van regerend olympisch kampioen en wereldrecordhouder op de marathon, Eliud Kipchoge. Door de inzet van slimme technologie biedt Nationale-Nederlanden deelnemers de kans om hun startnummer of shirt te laten signeren. Het is één van de activiteiten die rondom de marathon zijn ontwikkeld door sportmarketingbureau TDE.
Eliud is niet persoonlijk aanwezig, maar hij wilde toch graag de hardlopers die deelnemen aan de Rotterdam Marathon een steuntje in de rug geven. Dat doet hij door zijn handtekening via een robotarm op het startnummer of shirt van de renners te zetten.
Nationale-Nederlanden is naamgevend hoofdsponsor van de NN Marathon Rotterdam en ook naamgevend partner van het NN Running Team. In dit team, onder de hoede van Global Sports Communication, is op dit moment Eliud Kipchoge de meest aansprekende en wereldwijd bekendste hardloper. Naast een selectie met Nederlanders als Abdi Nageeye en Nienke Brinkman, maar ook internationale toppers als Kenenisa Bekele of Joshua Cheptegei.
Alle sponsoractivaties rondom de NN Marathon Rotterdam zijn dit jaar ontwikkeld en uitgevoerd door TDE en Triple Double sportmarketing.