The Good Roll lanceert limited edition wikkeldesigns met superheldenstijl
The Good Roll, het Nederlandse bedrijf achter duurzaam toiletpapier, lanceert een limited edition collectie toiletpapier; voorzien van opvallende wikkeldesigns in superheldenstriptekenstijl, ontworpen en gedesignd door creatief bureau Heldergroen.
Met deze samenwerking willen The Good Roll en Heldergroen laten zien dat creativiteit en duurzaamheid hand in hand kunnen gaan, om een impactvolle boodschap te verspreiden.
De nieuwe wikkeldesigns van het toiletpapier van The Good Roll vangen de essentie van een positieve strijd en impact, geïnspireerd door iconische superhelden als Batman en Robin. Deze limited edition van The Good Roll is een eerbetoon aan de illustratiestijl uit de wereldberoemde strips met krachttermen als "POW," "WHAM," en "BAM”.
Melle Schellekens, Founder van The Good Roll: "Onze nieuwe positieve designs laten zien dat impact maken tof kan zijn en ook gewoon heel makkelijk. Puur door leuk de juiste keuzes te maken! Het is fantastisch om samen met Heldergroen te werken aan deze limited edition wikkeldesigns.”
Arthur Herpel, Managing Partner Heldergroen: “The Good Roll is een prachtig merk dat laat zien dat communicatie over duurzaamheid niet altijd zwaar en serieus hoeft te zijn. Deze samenwerking past daarom perfect in ons straatje om vanuit positieve energie de wereld een stukje mooier te maken.”
De limited edition wikkeldesigns zijn exclusief beschikbaar in de webshop van The Good Roll, en dragen bij aan The Good Roll's voortdurende inzet om veilige en schone toiletten wereldwijd toegankelijk te maken.