TikTok officiële partner van het Festival de Cannes

15-03-2022 (16:56) - Marketing

TikTok wordt de officiële partner van de 75e editie vanhet Festival de Cannes. Als zodanig brengt het platform tijdens dit prestigieuze culturele evenement toptalenten en creatieve films onder de aandacht van zijn community van ruim een miljard gebruikers wereldwijd. Om dit unieke partnership te vieren, lanceert TikTok #TikTokShortFilm, een wereldwijde wedstrijd in de app.
 
Dit exclusieve partnerschap met het Festival Cannes onderstreept de missie van TikTok om creativiteit te ondersteunen, zowel op het platform als daarbuiten. TikTok geeft het belangrijke culturele evenement, de gepresenteerde films en alle talenten volop zichtbaarheid onder zijn meer dan een miljard gebruikers wereldwijd.
 

Nieuw perspectief

Het partnerschap is ook een gelegenheid om het Festival de Cannes een nieuw perspectief te geven door toegang te bieden tot een grote diversiteit aan content die volledig voldoet aan de verbeelding van de betrokken creators. Gebruikers zullen exclusieve content kunnen bekijken van ontmoetingen met artiesten en alles wat er backstage en op de beroemde rode loper gebeurt.
 
Net als het Festival de Cannes en de bioscoop, is TikTok de thuisbasis van authentieke en creatieve expressie die iedereen in staat stelt verhalen te delen of te ontdekken door middel van video's. Met zijn korte video’s voor mobiele telefoons vindt TikTok een nieuwe stijl uit en inspireert het platform gebruikers opnieuw na te denken over de manier waarop ze de wereld om hen heen vertellen. TikTok innoveert voortdurend en ontwikkelt nieuwe manieren om zijn community om entertainen en hun creativiteit tot leven te brengen. 

Bureaus

Media

Economisch