Top digitale consumenten ziet 24 keer meer advertenties
01-05-2013 (08:21) - Marketing
Prominente adverteerders besteden gemiddeld 85% meer aan display, mobile, social en video advertising om zo de meest elitaire groep consumenten te bereiken – de top 2% van het globale online publiek – volgens het nieuwe Digital Audience Report van het cloud marketing platform, Turn.
Dit ‘Meest Waardevolle Publiek’ is zo in trek bij marketeers dat zij 24 keer meer advertenties te zien krijgen dan de gemiddelde digitale consument. Het premium publiek bindt zich sneller met merken door middel van verschillende kanalen als Facebook en online video advertenties.
Het rapport belicht vele onschatbare inzichten voor marketeers die relevante publieken willen bereiken door kost effectieve digitale advertentie strategieën. Het is gebaseerd op een analyse van data afkomstig van het Turn platform. Dit platform neemt elke dag meer dan 50 miljard advertentie beslissingen, analyseert meer dan 1.5 triljoen anonieme consumenten karakteristieken en biedt directe toegang tot miljarden digitale advertentie impressies. Dit resulteert in de ongeëvenaarde mogelijkheid als het aankomt op het bieden van game-changing inzichten.