User feedback verzamelen persoonlijker dan ooit met Conversational Feedback
11-02-2022 (09:00) - Marketing
Mopinion, user feedback software voor digitale kanalen, lanceert de nieuwe feature ‘Conversational Feedback’. Deze uitbreiding van het platform verandert de manier waarop bedrijven waardevolle feedback van hun klanten verzamelen. Conversational Feedback combineert traditionele feedbackformulieren en een persoonlijke, chat-achtige omgeving.
Deze nieuwe feature helpt klanten als KLM, Ahold en Decathlon hun digitale customer experience (CX) te optimaliseren, door in te spelen op de vraag om op een makkelijke manier online met klanten in contact te komen, zonder daarbij de CX te benadelen.
geen code
Bedrijven kunnen deze chat-achtige feedbackformulieren zonder enige code gebruiken en zo een fijne online sfeer creëren en trouw blijven aan de eigen ‘Tone of Voice’. Dit maakt het voor klanten makkelijker eerlijke feedback te delen over de online experience. Wie op deze manier in contact komt met de doelgroep, verhoogt de response rate, en kan tegelijkertijd rekenen op kwalitatieve feedback. Deze feedback is belangrijk om KPI’s zoals klanttevredenheid een boost te kunnen geven.