Verovert CMC-board de retailwereld?
10-07-2014 (07:46) - Marketing
Het Community Management & Control Board van SenseWorld belooft nogal wat: De klantbeleving realtime optimaliseren, een hogere traffic genereren én een hogere conversie en komen tot een veel relevanter aanbod voor de klant.
Met het Community Management & Control Board (kortweg CMC-board) kunnen retailers volgens SenseWorld realtime sturen op basis van profielen van klanten die zich op dat moment in de winkel bevinden. Door die informatie direct te koppelen aan data als omzetgegevens, traffic en voorraden kan er meteen geacteerd worden op wat voor die klanten relevant is.
‘Omdat alles realtime gebeurt, kan er veel sneller en krachtiger met alle data worden omgesprongen. Dat zorgt voor een hogere traffic én een hogere conversie. Ook resulteert het in een voor de klant relevanter aanbod. Overall bereik je met het CMC-Board dat het winkelen voor de klant een stuk prettiger en persoonlijker wordt gemaakt. En dat levert onderaan de streep ook keiharde euro’s op’, vertelt Joost Roede, innovatiemanager van SenseWorld.
Tijdens het congres Future Shopping op 9 oktober verzorgt Roede een presentatie over de visie en werking van het CMC-Board.