Worldcom PR Group stelt Worldcom Confidence Index-platform open

31-03-2022 (16:03) - Marketing

De Worldcom Public Relations Group, 's werelds grootste netwerk van onafhankelijke PR-bureaus, heeft haar interactieve platform Worldcom Confidence Index opengesteld voor het publiek. WCI is geïntroduceerd in 2018 en is de enige wereldwijde business Insights-tracker die actuele gegevens publiceert over de zakelijke en maatschappelijke issues waar meer dan 100.000 CEO's en C-Suite executives zich mee bezighouden.

De Worldcom PR Group heeft besloten te investeren in een interactieve datavisualisatietool voor zijn Confidence Index om bedrijven en organisaties over de hele wereld te helpen strategische communicatiekeuzes te maken op basis van actuele inzichten. Gebruikers van de interactieve portal kunnen in realtime bekijken hoe de zakelijke prioriteiten van meer dan 100.000 CEO's en C-Suite-managers in meer dan 40 landen liggen en veranderen. Daarmee fungeert de Worldcom Confidence Index als een indicator voor de onderwerpen waar zakelijke leiders en hun communicatie-experts hun aandacht op moeten richten.

De Worldcom Confidence Index is 's werelds grootste maandelijkse onderzoek naar de onderwerpen waar de C-Suite over praat en het enige wereldwijde onderzoek dat de veranderingen in het vertrouwen over een reeks zakelijke onderwerpen in kaart brengt. "De Worldcom-partners zetten de data uit de WCI al sinds 2018 in om hun opdrachtgevers de inzichten te bieden waarmee ze de juiste communicatiestrategieën kunnen opstellen en de juiste zakelijke beslissingen mee kunnen nemen. Vanaf 31 maart zijn de data dus voor iedereen toegankelijk", besluit Serge Beckers, voorzitter van de EMEA-tak van Worldcom.
 

HR-kwesties bovenaan agenda

De WCI-resultaten voor februari 2022 laten zien dat HR-gerelateerde kwesties boven aan de agenda staan van zakelijke leiders over de hele wereld. In de Top 10 is de aandacht gericht op zes verschillende gebieden: medewerkers, economie, technologie, milieu, media en klanttevredenheid. Mensgerelateerde onderwerpen eisen het leeuwendeel van de aandacht op, de rol van de media, zowel de traditionele als de social media, blijkt ook nog steeds een belangrijk onderwerp te zijn.

Bureaus

Media

Economisch