X-MASters winnaars maken kans op McDonald’s Dirtbags van gerecyclede reclamedoeken

16-12-2021 (12:49) - Marketing

McDonald’s en Dirtbags slaan de handen ineen en blazen gebruikte Ocean Outdoor reclamedoeken van de Maestro Truffel Deluxe campagne nieuw leven in door ze te recyclen tot tassen. 50 exemplaren van de gerecyclede tassen zijn te winnen door mee te doen met X-MASters in de McDonald’s App, waar deelnemers deze maand iedere dag mee kunnen spelen voor prijzen. Op vrijdag 17 december maken deelnemers aan X-MASters kans op één van de 50 speciale McDonald’s Dirtbags.
 
Annemarie Swijtink, Senior Director Marketing bij McDonald’s Nederland: “Tijdens X-MASters bieden we fans en gasten een maand lang fun met toffe games en prijzen in de App. McDonald’s zoekt continu waar zij een positieve impact kan maken. We vinden het dus hartstikke mooi dat we dankzij deze samenwerking met Ocean Outdoor en Dirtbags oude reclamematerialen kunnen recyclen tot gave McDonald’s items. En eerlijk gezegd, dat maakt deze prijs voor mij een van de tofste, en dubbel zo waardevol!” 

Bureaus

Media

Economisch