Zo ziet het goede gevoel van evoyo eruit

03-07-2023 (16:35) - Marketing

 ACT.Agency heeft onlangs haar eerste werk voor evoyo (eerder bekend als econic) gelanceerd. In de nieuwe campagne staat het goede gevoel van je eigen energie centraal. Een gevoel dat bij veel consumenten leeft en waarop evoyo als één van de weinige het antwoord biedt in Nederland en Duitsland.

De nieuwe campagne van ACT.Agency en evoyo benadrukt de urgentie van de huidige staat van onze planeet en het gevoel dat bij velen van ons leeft. We beseffen allemaal dat verandering noodzakelijk is, vooral als het gaat om het verduurzamen van onze huizen. Hoewel we wel de intentie hebben, ervaren velen van ons toch moeilijkheden bij het daadwerkelijk uitvoeren ervan. Dit zorgt voor onrust en een gevoel van onzekerheid.

Eén aanspreekpunt

Daarmee komt evoyo als de ideale partner in beeld. Het bedrijf dat afgelopen jaar een investering van 125 miljoen euro ontving om de energietransitie te versnellen, maakt verduurzamen eenvoudiger. Met één aanspreekpunt maakt evoyo het verduurzamen van je huis gemakkelijk en overzichtelijk, door je huis om te vormen tot een e-home. En dat geeft een goed gevoel.

"Deze nieuwe campagne is weer een mooie stap in de richting van het versnellen van de energietransitie. Dat kunnen we alleen samen.", aldus Clarisse Stulp van evoyo. Michiel Klein Schiphorst, creative partner van ACT. Agency: "We zijn er trots op om samen met evoyo te werken aan bewustwording en actie rondom het verduurzamen van huizen. Samen met evoyo streven we naar een betere toekomst, waarin duurzaamheid voor iedereen bereikbaar is."

De merkcampagne zal komend jaar in eigen middelen en diverse media worden uitgerold en verder dienen als ruggegraat van alle aankomende campagnes van evoyo.


Bureaus

Media

Economisch