Adformatie van 'nieuwsblad' naar 'weekblad'

06-05-2011 (08:32) - Media

Bijzonder: lang nadat ReclameWeek de keuze maakte om met het vaknieuws 100% online  te gaan (2008), doet Adformatie dat nu ook. En met wat voor een flashing beslissing! Het nieuws op de cover van het 'nieuwsblad' dat dan nu 'weekblad' wordt, wordt vervangen door een foto op de cover. Het zal toch niet waar zijn!

Hoe lang kennen we deze coverplaten inmiddels al van Fonk Magazine (sinds maart 2009 de printzuster van ReclameWeek Online)?

Tja, iemand moet uiteindelijk de laatste zijn. Die eer laten we graag aan onze citroengele collega.

Nicolette Hulsebos
Uitgever en hoofdredacteur
ReclameWeek Online en Fonk Magazine


PS: Adformatie nodigt u in haar hoogst vertrouwelijke mail uit tot adverteren in de spiksplinternieuwe Adformatie met coverplaat! Dus: namens ReclameWeek Online en Fonk Magazine: sla uw slag!

Het origineel: Fonk Magazine


Reacties

Erg bijzonder deze reactie op een ontwikkeling bij Adformatie. Wat mij betreft meer een interne reactie voor in de koffiehoek bij RW. Dat de uitgever/hoofdredacteur dit op deze manier met de wereld deelt, lijkt door concurrentie-angst gedreven...
Peter V @ 06-05-2011 09:16 uur
Nicolette, wat een zure hap deze morgen...
Wat is er nog meer gebeurd?
JW @ 06-05-2011 09:41 uur
Inderdaad, een citroen zure reactie.
Bert Siemens @ 06-05-2011 09:57 uur
Haha sinds de reclame wetgeving op dit vlak is opengebroken, blijft er geen branch meer moddervrij!
PW @ 06-05-2011 10:37 uur
Bovendien klopt de informatie niet. Adformatie blijft wel degelijk op papier bestaan.
Mark Anthierens @ 06-05-2011 11:02 uur
Ik werd vanmorgen erg nieuwsgierig door jullie Nieuwsflash, maar na het lezen van dit nieuws was ik aardig teleurgesteld door deze kleuterschool-actie van RW. Tip voor de volgende keer:

'Wij wensen onze collega's veel succes!'

Dat klinkt toch beter?
CL @ 06-05-2011 13:41 uur
Met welk vaknieuws is Reclameweek in 2008 online gegaan? Juist: met copy/paste berichten van andere sites als Villamedia, ANP- en persberichten.

Je bent een onsympathiek mens.
CW @ 06-05-2011 15:10 uur
Zo, dit was de laatste keer dat ik deze site bezocht. Ik heb nl. helemaal geen zin in dit soort zielige, zure Calimero-berichten. Hoe verzin je het überhaupt om zoiets op te schrijven?!?! Dus hupsakee, reclameweek.nl uit m'n bookmarks. Daar gaat-ie. Daaaag!
mediaman @ 06-05-2011 15:33 uur
Het papieren weekblad ReclameWeek is in 2008 uit de markt genomen omdat een nóg lucratiever online tijdperk lonkte. Het blad maakte toen een gezonde winst, was inhoudelijk sterk en werd uitstekend geleid door de hoofdredacteur/uitgever.
Hey,
ik kan ook commentaartjes schrijven voor RW/Fonk!
G. Heugen Steun @ 06-05-2011 16:18 uur
Oei, wat laat Reclameweek zich kennen, het zit blijkbaar diep...of heeft de redactie besloten Stijlloos te worden?
PTV @ 06-05-2011 17:38 uur
Kop op, meiske, het komt allemaal goed !
bert blanken @ 08-05-2011 01:18 uur
Wat een kinderachtig stuk! Werkelijkwaar, dat jij je tot dit niveau verlaagd. Adformate is en blijft de spil in onze markt!

Ik kijk uit naar de volgende Adformatie.
Zuur @ 08-05-2011 15:16 uur

Bureaus

Marketing

Economisch