Branded Content Award voor Net5 & Steps

05-06-2009 (00:05) - Media

De Net5-serie Julia's Tango heeft de Branded Content Award 2008 gewonnen. De prijs werd gisteren uitgereikt tijdens het Branded Content Congres in Bussum. 38 procent van het aanwezige publiek koos Julia's Tango tot winnaar van de shortlist met vijf cases. De serie vormde een seizoen lang een populair platform voor een complete nieuwe collectie van kledingketen Steps: elke aflevering droegen de actrices jurken van het merk, die de volgende dag telkens voor een run op de winkels zorgden.

Dit jaar werd de succesvolle en marketingtechnisch slimme zet herhaald bij de nieuwe Net5-serie Verborgen Gebreken, en lanceerde Steps zijn collectie net wat professioneler met een heuse show tijdens de Amsterdam Fashion Week, waar Net5-fans kaarten voor konden winnen.

De andere genomineerden waren Hierperdepiep (Dr. Oetker/Nickelodeon), Word jij de nieuwe PA van Edwin Evers? (Randstad/Radio 538), Station Beijing (NS) en Gooische Vrouwen (Quooker/RTL 4).


Broad

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch