DAG introduceert DAGbanen

28-05-2008 (10:45) - Media

DAG introduceert in samenwerking met Volkskrant Banen het vacaturemerk DAGbanen. DAGbanen verschijnt op maandag en woensdag in de krant, met twee pagina’s redactionele aandacht over werk en carrière. Daarnaast introduceert DAG de website www.dagbanen.nl, met nieuws en een uitgebreid vacatureaanbod. DAGbanen legt de nadruk op functies binnen Sales, Marketing, Communicatie, Media en ICT. Het vacature-initiatief biedt adverteerders tevens de mogelijkheid om via de mobiele site en het narrowcasting-kanaal personeelsadvertenties te plaatsen of crossmediale concepten uit te voeren.
De introductie van DAGbanen gaat gepaard met een arbeidsmarktspecial van veertien pagina’s in de krant van 28 mei.
 
DAG wordt op werkdagen uitgedeeld in een oplage van 400.000 op stations en in de metro. Ook is de krant verkrijgbaar bij alle filialen van Albert Heijn, op hogescholen en universiteiten. Om de distributie nog beter af te stemmen om de doelgroep van DAGbanen wordt de krant ook verspreid in Amstelveen, op opleidingsinstituten voor Marketing, Sales, Media, Communicatie en ICT, en op relevante evenementen.

Bureaus

Marketing

Economisch