En nu De Telegraaf nog...

16-02-2011 (09:23) - Media

NRC Handelsblad verschijnt vanaf maandag 7 maart op compact formaat. NRC volgt daarmee de wens van de lezers. Een ruime meerderheid van de NRC-lezers vindt het compacte formaat toegankelijker en handiger. ‘Ook de nieuwe generatie lezers ziet NRC Handelsblad liever in een strak pak’, zegt hoofdredacteur Peter Vandermeersch. ‘Ik denk dat we grote successen gaan boeken met NRC compact.’

De vorm verandert; de inhoud niet. NRC Handelsblad blijft elke dag toonaangevend en onmisbaar. In een zee van informatie brengt NRC het nieuws dat er toe doet. ‘We denken groot’, zegt Vandermeersch. Op zaterdag verschijnt NRC Handelsblad voortaan als NRC Weekend. ‘We maken een vooruitstrevende weekendkrant voor zowel de lezers van NRC Handelsblad als de lezers van nrc.next’, zegt Vandermeersch. NRC Weekend biedt méér dan vroeger, met extra ruimte voor onderzoeksjournalistiek en voor verhalen over duurzaamheid en persoonlijke financiën. Ook krijgt de zaterdagkrant een nieuw katern over de mooie dingen van het leven zoals mode, design, gastronomie en reizen.

 


Fotografie: Vincent Mentzel

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch