Fashionchick.nl naar Frankrijk en Duitsland

08-12-2011 (08:45) - Media

Na drie jaar neemt het Nederlandse Fashionchick.nl de stap over de grens. De social shopping site krijgt er twee internationale zusjes bij met een Duitse en Franse versie van de site.
 
Fashionchick.nl begon in 2008 als eerste social shopping site voor vrouwen en groeide uit tot het grootste online fashion portal van Nederland, dé website voor online shoppende vrouwen met gemiddeld 500.000 bezoekers per maand. Begin 2011 kwam alles in een stroomversnelling voor Fashionchick.nl en het moederbedrijf No Search B.V. De bezoekersaantallen groeiden sterk en Sanoma Media nam belang in No Search B.V. Mede dankzij de deelname van Sanoma Media, een flinke kapitaalversterking, kon de stap over de grens eerder genomen worden dan verwacht.
 

Fashionchick.fr en Fashionchick.de worden neergezet als zelfstandig lokaal label. No Search B.V. gelooft dat hun social shopping concept internationaal gaat werken, mits deze versies aangepast worden aan de wensen en taal van de lokale bevolking. De sites worden vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam door locals onderhouden met specifiek modenieuws, passende trends en webshops. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch