#ferryfunny: Comedy Central Minicruises
28-09-2015 (14:36) - Media
Met als motto #ferryfunny introduceert P&O Ferries dit najaar exclusieve Comedy Central Minicruises. De samenwerking tussen tv-kanaal Comedy Central en de ferrymaatschappij werd bedacht door LiquidThread, de contentdivisie van SMG (Starcom MediaVest Group). Het concept ‘Start your break by cracking a smile’ werd verder ontwikkeld in samenwerking met BrandDeli en Comedy Central.
Vanaf vrijdag 16 oktober stappen stand-up comedians als Jan Jaap van der Wal en Arie Koomen tijdens de overtocht het podium op. Het concept wordt ondersteund door een tv-commercial en billboards op Comedy Central, display advertising, een social media-campagne met de hashtag #ferryfunny en middels free publicity.
De samenwerking tussen Comedy Central en P&O Ferries wordt zowel op tv als aan boord uitgedragen. Zo worden kijkers via de diverse zenders warm gemaakt voor deze komische Minicruises en ook op het schip is comedy, naast de live shows, te zien op de publieke schermen.