Flow ontwerpt Decemberzegels

30-03-2011 (09:28) - Media

Flow gaat voor TNT Post dit jaar de Decemberzegels en de Thuisagenda ontwerpen. Flow werd twee jaar geleden opgericht omdat de makers voelden dat het tijd was voor wat anders op de bladenmarkt. Het blad spoort lezers aan op een andere manier naar hun overvolle leven te kijken.

Brieven schrijven, kaartjes sturen, met de hand schrijven - het zijn onderwerpen die in Flow regelmatig terugkomen. Deels uit nostalgische overwegingen (hoe mooi is het om een stapeltje echte brieven te bewaren), deels omdat het heel mindful is om een kaartje te schrijven en naar een brievenbus te lopen. Een samenwerking tussen TNT Post en Flow kon dan ook niet uitblijven. ‘Onze doelgroep komt sterk overeen met die van Flow: vrouwen tussen de 30 en 55 jaar die druk zijn met werk, kinderen en hun sociale leven’, aldus Nadine van der Klugt, projectleider Kerstcampagne bij Retail Consumentenmarkt van TNT Post.

Naast de TNT Post Thuisagenda (een premium die de consument ontvangt bij aankoop van twee vellen Decemberzegels) ontwikkelt het Flow-team dit jaar ook weer een eigen jaaragenda. Deze zal, net als vorig jaar, bomvol verrassingen van papier zitten en vanaf november verkrijgbaar zijn bij de bekende agendaverkooppunten.

 


Bureaus

Marketing

Economisch