ING start campagne op cover FD
10-06-2008 (10:19) - Media
Vandaag ontvingen alle 60.000 abonnees een speciale uitgave van het Financieele Dagblad. Het FD is gehuld in een halve pagina staand om het coverkatern en het tweede katern over de nieuwe dienst voor beleggers van ING Bank: Personal Banking. In de krant is de brochure van Personal Banking gestoken. ING Bank start hiermee een landelijke campagne voor de introductie van Personal Banking, een nieuwe dienst voor beleggers.De campagne bestaat uit meer dan de omslag om het FD. Vanaf 9 juni is de televisiecommercial in de landelijke media te zien. Hierin is Wouke van Scherrenburg in gesprek met beleggingsstrateeg Pieter Wind in de dealing room van ING. BNR Nieuwsradio staat op 10 juni ook in het teken van Personal Banking. Drie afwisselende ING Beleggersberichten zijn ieder uur te horen, vanaf 7 uur ’s ochtends tot 19 uur ’s avonds. Gedurende de week worden in de landelijke dagbladen (NRC Handelsblad, Volkskrant, Trouw en de Financiële Telegraaf) advertenties gepubliceerd.
Personal Banking
Vanaf 9 juni 2008 kunnen klanten van ING Bank gebruik maken van Personal Banking. Wanneer klanten meer dan 75.000 euro beleggen, krijgen zij gemakkelijk toegang tot de wereldwijde beleggingsexpertise van ING via internet, telefoon of persoonlijk contact met specialisten. De huidige klanten van de Postbank kunnen na het samengaan met ING Bank ook gebruik maken van deze dienst.