Label maakt magazine voor De Amersfoortse

21-11-2011 (07:50) - Media

Label heeft het nieuwe magazine van inkomensverzekeraar De Amersfoortse, dat afgelopen week vrijdag voor het eerst het licht zag, geproduceerd. 

Communiceren met je doelgroep moet effectief en sympathiek zijn, vindt De Amersfoortse. Daarom vroeg de verzekeraar Label een redactionele formule te ontwikkelen voor een serie van drie magazines ter vervanging van de huidige doelgroepbrochures. Voor werkgevers, ondernemers en verzekeringsadviseurs. De eerste uitgave is voor werkgevers bedoeld. 

‘De Amersfoortse heeft met dit magazine een uniek communicatiemiddel’, vindt Willem Vierdag, directeur Label. ‘In plaats van een functionele productbrochure biedt de verzekeraar haar doelgroep een aantrekkelijk magazine dat inhoud geeft aan de claim dat De Amersfoortse ondernemen relaxter maakt.’ In vervolg op het magazine voor werkgevers verschijnen volgend jaar versies voor ondernemers en assurantietussenpersonen.

 


Bureaus

Marketing

Economisch