Marc Stubbé CCO bij Sanoma Media

10-01-2012 (08:45) - Media

Met ingang van 1 februari treedt Marc Stubbé toe tot de directie van Sanoma Media Netherlands. Hij wordt benoemd tot Chief Commercial Officer (CCO) en richt zich in deze rol primair op de B2B advertentie markt. Ook gaat hij leiding geven aan de print en digitale salesorganisatie.

De directie van Sanoma Media Netherlands bestaat vanaf 1 februari uit CEO Dick Molman, CFO Steven Flipse, COO Digital Michiel Buitelaar, COO Print Henk Scheenstra en Marc Stubbé. Dick Molman, CEO Sanoma Media: ‘Door de toevoeging van Marc Stubbé aan het directieteam van Sanoma Media wordt het belang dat wij hechten aan de B2B markt nog steviger verankerd in onze organisatie. De B2B markt vormt een groeiende omzetpoot waar wij als marktleider door onze brede mediakennis onze relaties veel te bieden hebben. Marc brengt door zijn jarenlange werkervaring aan adverteerders- en bureauzijde de juiste ervaring mee om invulling te geven aan een nog professioneler commercieel beleid.’

Na een studie in Leiden is Marc Stubbé gestart bij Loyens & Volkmaars in New York. Daarna volgde Unilever, Media Exposure (later omgedoopt in Mediaedge:cia) en Kobalt (als CEO). Na de verkoop daarvan begon het ondernemerschap. Marc is initiatiefnemer van Pitchblink.nl, Adnovate, Boútriba en Africa Business Communities en betrokken bij verschillende ondernemingen zoals het prijzenwinnende Qiy (Europese Privacy Award en Accenture Innovation Award). Het afgelopen jaar heeft Stubbé zich ook bezig gehouden met de verkoop van het mediabureau Kobalt aan Aegis.
 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch